Jasmine Andersson

Direktlänk till inlägg 17 juni 2012

120617

Av Jasmine - 17 juni 2012 16:05

Man dör ju lite inombords då man pratar i telefonen med Fia och plötsligt ser en spindel komma farande ner för väggen.

Usch, dessa kreatur bör inte få existera. Visst, dem har säkert någon nytta. Men gosh vad dem kan skrämma livet ur en. Har fobi för mitt rum just nu, står vid spegeln och stirrar runt i rummet för eventuella faror >.< Känner mig ganska mesig faktiskt.

Som tur var det i alla fall inte en myra, med tanke på att jag har en enorm fobi för myror. Det finns seriöst inget värre än det!


Jaja, Har sovit hos Fia i natt, vi var uppe rätt länge och pratade. Innan vi for till henne var vi på frasses med Sanna och lyckades även få med Eziz en stund, efter frasses så åkte vi till "varglian" som då är ett dagis på mariedal. Var även ute och badade i nydala igår, första doppet i år.


Ikväll blir det till att vara med älskling, Fia och Sanna. Vi ska dra på nydala igen och bada, trots att vädret talar om att det blir dåligt ikväll. Men det gör inget, jag tycker ändå om att bada i regn ^^'


Ha det gött!


(bjuder även på ett låttips även om praktiskt taget alla har hört den...)


 
 
Ingen bild

Björn

17 juni 2012 17:17

spindlar ja vad ska man göra med dessa kreatur i bland har moder natur ett konstigt tankesätt.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jasmine - 9 augusti 2012 15:05

Tiden går alldeles för fort, man hinner ju knappt med någonting...   Blev jätte glad då pappa kom hem och skällde på mig för att jag hade legat i sängen hela dagen. Men så plötsligt sträcker han fram en påse där det ligger ett capo (en sådan där ...

Av Jasmine - 3 augusti 2012 17:03

Mammas födelsedag idag. Dock kommer jag inte kunna fira henne eftersom att jag inte bor speciellt nära henne och inte kan ta mig dit. Men grattis ändå mamma!   I övrigt så har jag egentligen inte gjort speciellt mycket idag. Jag har mest hängt vi...

Av Jasmine - 2 augusti 2012 02:07

  Älskar låten...      älskar den också... ^^     den låten snarare avgudar jag. Älskar att det är ruskigt bra kvalité på ljudet också, riktigt bra akustik.  ...

Av Jasmine - 2 augusti 2012 01:23

Jag har inte bloggat på över en månad, så äckligt dålig jag är på att uppdatera.  Det har egentligen inte hänt så värst mycket, kanske därför jag inte funnit något intresse till att skriva något.    Tänkte jag kunde slänga in en liten bildbomb ...

Av Jasmine - 9 juli 2012 23:53

Åh, herregud. Har verkligen inte ens kunnat komma in på bloggen, pågrund av sämst nätverk. Jaja, nu är jag hursomhelst tillbaka med en halv miljard bilder. Tänkte ladda upp några av dem, oredigerade.  Åhååhhå, spänning Owo.   Nämen, jag har då ...

Presentation


Jasmine heter jag, är femton år och är ett musikfreak. Här kommer jag skriva om vardag främst. Kommentera!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards